12 Haziran 2014 Perşembe

UNİ BABY İLE BEBEKLERİN DÜNYASINA DAVET

Bebekle ilgili her konuda olduğu gibi temizlik ve hijyen ürünleri konusunda da insan en doğalını bulup almak ve kullanmak istiyor. Bulup almalı almasına da piyasada o kadar çok ürün var ki ne alacağını bilemiyorsun. Hele bir de ilk defa anne olmuşsan ve acemiysen. 

Ekin ilk banyosunu hastanede yaptı, yenidoğan hemşireleri yıkamıştı kızımı. Kızım yıkanırken benim de izleyebileceğimi söylediklerinden banyo yaptırılırken ben de yanındaydım. Bebek nasıl yıkanır nereden başlanır yıkanmaya vs. gibi bilgileri dinlerken kulağım hemşirede gözüm de kullanılan  şampuanda, yağdaydı, acaba hastanede hangi ürünleri kullanıyorlardı merak ediyordum tabi :)) Uni Baby ürünlerini kullanıyorlardı. 


Benim Uni Baby ürünleri ile tanışmam hastanede olmuştu. Doğumdan önce şampuan, ıslak havlu, bebe yağı gibi birtakım bebek bakım ve hijyen  ürünleri almıştım. Hastanede Uni Baby ürünlerinin kullanıldığını görünce Ekin'in bakım ve hijyen ürünlerine Uni Baby markası eklendi. Hatta öyle ki bebek bezinden sonra en çok kullandığımız ürün olan ıslak havluda Uni Baby dışında birşey kullanmadık diyebilirim. 


Geçen haftalarda e-mailime Uni Baby markasının tanıtım toplantısı olacağına dair bir davet yazısı  gelince ben de katılmak, kullanmadığım bilmediğim ürünleri varsa yakından görmek ve incelemek istedim. Dün de Urza Restaurant'ta yapılan o toplantıya Ekin ile birlikte katıldık. Acaba Ekin huzursuz olur mu çocukla nasıl olur gibi soru işaretlerimle katıldım etkinliğe. İyi ki de katılmışım, çünkü orada bulunan birbirinden tatlı ve ilgili ablaları Ekin'i kucağından düşürmedi, çocuksuz gitmişim gibi hissettim. Hergün bir etkinlik olsa gideceğim o derece rahat ettim :P 


Gelelim etkinliğe; 


Etkinlik açık büfe kahvaltı ile başladı, ardından Eczacıbaşı Hijyen Ürünleri Pazarlama Müdürü Nükhet Mertan’ın konuşması ve  Eczacıbaşı Hijyen Ürünleri Danışman Doktoru Murat Palabıyık’ın ‘Bebek Cildi Hassastır Bakımı Özen İster’ konulu sunumu ile devam etti.


Sunum sonunda Dr. Murat Palabıyık sorularımızı yanıtladı. Aklımıza gelen her soruyu sorduk, Murat Bey de içtenlikle yanıtladı. 


Etkinlik Ekin'in ve benim sosyalleşmem açısından çok iyi oldu. Hem de kullandığım bir marka olan Uni Baby markasının hiç görmediğim ürünlerini görme ve öğrenme fırsatım oldu. Etkinlik sonunda bize hazırladıkları içinde Uni Baby ürünleri bulunan çok cici 2 sepet hediye ettiler. 


Uni Baby ürünleri ile başkaları da tanışsın diye sepetin birini instagram hesabımdan bir kişiye hediye etmekteyim. İnstagram kullanıcı adım : c_piedre  :)) Belki şans size güler, o halde sizi doğruuu instagrama alalım :) 


Etkinlik fotoğraflarımız:


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder