22 Temmuz 2013 Pazartesi

SÜRPRİZ

20 Haziran'da kontrolümüz vardı yine, detaylı ultrason için. Şimdilik herşey yolunda ama kalp ve beyinciği için erken haftalar olduğu için bir sonraki randevuda incelenecek onlar. 

Doktoruma geçen defa %95 demiştiniz cinsiyet için şimdi ne görünüyor diye sorduğumda geçen defa ne demiştim diye sordu. Erkek demiştiniz diyince %100 kız dedi.  

Şok şok şok, bebekle ilgili soracağım şeyler varsa da unuttum, sürekli olarak gerçekten mi ?  şaka mı yapıyorsunuz ? gerçekten kız mı? diye tepkiler verdim.  

Ya kıyafet falan alacağım odasını yapacağım doğruyu söyleyin diyince erkek olursa gelin  bütün masraflar benden  dedi :) 

Eşim en başından inandı da ben bir türlü ikna olamadım, doktorun odasına geçtiğimde hala gerçekten mi diye soruyordum. 

Doktora sormasam söylemeyecekti belki de, ya doğuma kadar erkek sansaydım ve kız doğsaydı :) İşte ozaman daha büyük şok olurdum.

E biz bir aydır Can bebe diye seviyorduk bebişi şimdi ne diyecektik, eveettt en büyük sorun bu, bebeğin ismi ne olacak onu ne diye seveceğiz :) Bir boşluğa düşmüştüm sanki bebeğin ismi ne olacak :)

Kardeşlerime sms gönderdim bizim bebek kızmış diye, tabii ki inanmadılar. Arada ufak  minicik kandırmacalar yaptığımdan mı ya da ihtimal vermediklerinden mi bilmiyorum ama ilk etapta inanmadılar. Yalnız küçük kardeşim çok çok sevindi, demek ki kız yeğen istiyormuş da haberimiz yokmuş . 

Annem aradı nasıl geçti kontrol diye iyi herşey yolunda ama bir sürpriz var dedim, ikiz mi yoksa diye sordu o da :) Yok tek ama bebek kızmış diyince o da şaşırdı. 

Aslında normalmiş bu şekilde yanılmalar olabiliyormuş, bir de bizim cinsiyet tahmini zaten çok erken olmuştu. Bizimkiler emin olmak için başka bir doktora daha git diyorlar ama bence gerek yok, çünkü eşim de ultrasonda bebek kızdı diyor. 

Kısacası bizim bebek şakacı minik çıktı :) Sağlıklı olsun da gerisi hiiççç önemli değil. Doktorum neden folik asit vermedi? Ya bebeğimde sakatlık veya sorun olursa diye hıçkıra hıçkıra ağlayan bendim birkaç hafta önce. Gerçekten en önemlisi sağlıklı olması gerisi hiç önemli değil 

Şimdi çok işimiz var, çünkü bebeğime isim bulmam lazım :)

Aaaa buarada ben teyze oluyorum :) Bebeğime kuzen geliyor. Kardeş kardeş büyüyecekler inşallah. Kardeşimle ard arda evlendik şimdi de ard arda anne ve teyze olacağız. Heyyoo 

(20.05.2013) 






2 yorum:

  1. aaaa inanmıyorummm vallahi şok şok şok :)) her işte bi hayır vardır sağlıklı sıhatli doğsun kucağına alda mühim olan bu zatin ;) ama isim problemi mühim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten büyük şoktu benim için, ama sonrasında internette forumlara falan bakınca böyle şeylerin olabildiğini hatta doğuma kadar kız diyip erkek doğan bebekler olduğunu yada tam tersi erkek denip kız doğan bebekler olduğunu öğrendim :) her işte vardır bir hayır, zaten kız bebek kıyafetlerine içim gidiyordu süslü püslü :))

      Sil