15 Temmuz 2013 Pazartesi

ODANA HOŞGELDİN


Paris'teki Disney Store'da  gezerken bu cicileri gördüm. Alsam mı almasam mı diye düşünürken bir taraftan da sanki bunu giyecek birisi mi var boşver diye içimden geçiriyordum.  Amaan al gitsin elbet bir gün giyecek bir miniğim olur hem bir daha ne zaman geleceğim hatıra kalsın buralardan diyerek alıverdim. 

Meğerse almamın bir sebebi varmış.  


Eve döndükten 2 gün sonra şüphelendim, acaba ??? :))) Testler aldım, testler kararsız ben meraklı :) Kardeşin ısrarıyla sabahın köründe soluğu bir tıp merkezinde aldık, kan verdim :) Sonuç olarak; beta hcg yüksek, gebe olabilirim ama emin olmak için doktora gidip ultrasonda da bakılması gerek.


Haftasonu baba adayı da iş seyahatinden dönünce doğru doktora. Veee doktor ekrana yazar "bebeğin ilk odası". 




Odana hoşgeldin bebeğim. Seni orada çok iyi ağırlayacağım ;) 

(30.03.2013)





2 yorum: