24 Temmuz 2013 Çarşamba

NE GİYİYORUM

Hamilelikte sanırım en büyük problemlerden birisi güzel hamile kıyafetleri bulamamak. Hamile modasına eğilen firma sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor. En azından ben sadece birkaç markayı biliyorum.

Onların da kataloglarına, internet sitelerine baktığımda nedense hiç içime sinen " aaa ne güzelmiş"  dediğim kıyafetler olmadı. Bir de kıyafetler sanki çok büyük gibi geldi bana. 

Ben ne mi giyiyorum ? Elbise. 

Elbise giymeyi önceden de severdim ama hamile olunca daha bir sevdim elbiseleri, çünkü tek bir parçayı geçiriyorsun üzerine, altına sandalet, ayakkabı, espadril vs. bir de çanta hoopp hazırsın. 

Çalışan kadın olmasaydım da daha çok şort - tişört , tayt-tişört şeklinde geçiştirirdim diye düşünüyorum. 

Şimdiye kadar (22. haftadayım) hiç hamile kıyafeti almadım, bir müddet daha önce giydiğim elbiselerimi giydim, zaten kesimi ve modeli uygunsa bir süre idare ediyorlar. Alttaki kırmızı elbiseyi hamilelikten önce de giyiniyordum, hala da giyiniyorum. Fotoğraf 21. haftaya ait ama bundan sonra giyemeyebilirim.


                                                        (21. haftada ben) 

Onun dışında yeni aldığım elbiselerimi de ilerleyen gebelik haftalarını düşünerek daha önce kıyafet aldığım markaların  s beden m bedenlerinden seçiyorum. Tabii yine elbisenin modeline göre değişiyor. Hamilelikten önce xs ,34,36 beden giydiğimden m beden baya bir süre idare ediyor/edecek.  Ama tişörtlerde L bedene çıktığım oluyor, göbek faktöründen dolayı :) göbek yukarı çektiğinden tişört kısa kalıyor L beden ancak kurtarıyor :))



(20. haftada ben) 




                                                               (18. haftada ben) 




                                                              (17. haftada ben) 


Şimdilik kıyafet sıkıntısı çekmedim ama daha yol uzun ve şuan yaz olduğundan yazlık elbiselerde alternatif çok, hamileliğin sonlarına doğru bakalım neler giyeceğim :) 

Bir de mayo, bikini olayı var. 1.5 hafta sonra tatile gideceğimden kendime bir hamile mayosu edinmeliyim diye düşünerek asos online alışveriş sitesinden 2 tane hamile mayosu sipariş ettim. Merakla bekliyorum bakalım bana olacak mı kalitesi nasıldır diye. Siparişim geldiğinde yorumlarımı paylaşacağım. 

Mayolar şöyle;

                                                   


Bekleyelim görelim :))

Not: Fotoğrafları kendim çektiğimden kusuruna bakmayın ;)


(24.07.2013)  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder