19 Temmuz 2013 Cuma

CİCİLER CİCİLER (13. HAFTA)

13. hafta başında doktor kontrolümüz vardı, yaklaşık 5 haftadır bebişi görmediğimizden ne kadar büyüdü, nasıl görünüyor merak ediyordum.


Bu defa 3 kişi ziyarete gidiyoruz bebişi ultrasonda izlemeye, annem de bizimle, torununu görecek. 

Hepimiz heyecanla izledik ekranda ay şurası kolu mu burası neresi acaba, kıpır kıpır da gibi yorumlarla. 

Doktorumun yanında Amerika'dan gelmiş genç bir kadın doğum doktoru da var, doktor ultrasonda gezinirken Amerika'lı doktor "oww it'a a boy" diyince eşimle hemen birbirimize baktık, ardından doktorum da evet bir erkek dedi. 

Aslında cinsiyetini öğreneceğimizi tahmin etmiyorduk sürpriz oldu. Doktor %95 erkek 1 ay sonra daha da netleşir hemen mavilere sarılmayın dedi :)) Heheh %95 bize göre %100 demek. 

Doktordan çıkınca aklımıza kim geldiyse aradık, önce minişimin teyzeleri, babaannesi, babam derken bir bakmışım halam, teyzem, yengem hepsine söylemişiz :)) 

Bu hafta biraz alışveriş yaptık, %95 erkek dense de (aslında bize göre %100 erkek ) yine de unisex şeyler almaya çalıştık ama sanki bazısı biraz erkek bebiş kıyafeti 







Bebek kıyafeti almak çok zevkli birşey, bakarken kendimi kaybediyorum "ayyy şuna bak minicik ayyy şu ne güzel" 





Bir de kitap aldım, bebek bakımı ile ilgili, baya detaylı bir kitap. Bebek nasıl yıkanır, gazı nasıl çıkarılır, kıyafetleri nasıl giydirilir gibi gibi çok gerekli bilgiler içeriyor. 

Dersime iyi çalışmam lazım :) Kitaptan okumayla olacak şeyler mi bakalım göreceğiz yaklaşık 28 hafta sonra.

(20.05.2013) 




2 yorum:

  1. ben hiç kitap okumamıştım baya da zorlandım ilk aylar:) umarım kitaplar işe yarar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında biraz da annelik içgüdüsüyle yapılacak şeyler heralde, kitabı ben de okuyabilecek miyim bilmiyorum, ilk etapta annem tecrübesi ile bana rehber olacaktır :)

      Sil