17 Temmuz 2013 Çarşamba

ANNELER GÜNÜ (12. HAFTA)

Hamilelikten önce yemek yapmayı, mutfakta vakit geçirmeyi seven ben hamilelikten sonra yemek yapmaktan tiksindim. Kokuya  karşı falan hassasiyetim olduğundan değil, hiç o tür şikayetlerim yok. Sanırım mutfakta vakit geçirmek yorucu ve gereksiz geliyor. 

Yemeği ben yapmayayım, birisi hazırlayıp önüme koysun, ozaman keyfim yerinde. Baba adayı yemek yapmayı bilmediğinden iş başa düşüyor. Sabahları kahvaltı hazırlıyor ama hakkını yemeyelim :-*



Mutfakta güzel yemekler pişti bu hafta.


                                                               (Sanat eseri gibi ) 





Çünküüü annem geldi. Sarma, içli köfte anne yemeğidir. Annem gelirse yapar, ben pek teşebbüs etmem yapmak için. Annemin anneler gününde burda olması da güzel oldu. Küçük teyze de İzmir'den geldi. 

Arkadaşlarım ve yakınlarımdan anneler günümü kutlayanlar oldu. ilk defa anneler günüm kutlandı,  seneye daha bir anlamlı olacak orası kesin. Zaman çabuk geçsin :) 


(12.05.2013) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder